Wednesday, October 22, 2008

.:10 tahun nan indah:.

Tahun ini genap 10 tahun perkenalan saya dengan suami. 10 tahun, satu tempoh yang lama dan cukup utk kami bina keserasian. Tapi waktu bukanlah pengukur. Kami masih sama-sama berusaha mengekalkan persamaan, keserasian, dan terus kukuhkan kasih sayang kami :) Namun, saya gembira kerana saya berkongsi saat manis dan pahit zaman remaja, zaman belajar, kerja dan sehinggalah sekarang, bersama orang yang paling saya cinta! Setiap perubahan fasa kehidupan saya, saya lalui bersama orang yang paling saya sayang. Daripada bermulanya zaman belajar dan berjauhan dengan keluarga, menerima segulung ijazah, bermulanya kerjaya saya, memasuki alam rumahtangga ..dan sehinggalah sekarang, menerima cahayamata.
Biarlah keserasian,persamaan, kasih sayang ini berterusan, bukan hanya hingga hujung nyawa, tapi lebih daripada itu. InsyaAllah.

1 comment: