Monday, December 17, 2007

marah geram sedih frust kecewa...
saya selalu ubah pemikiran kepada yg lebih positif
tapitidak utk 'keputusan' ini yang saya rasa sgt tidak adil utk emosi saya buat masa sekarang
saya memang tidak menaruh apa-apa harapan
tetapi..............................................................
orang-orang disekeliling saya yang banyak beri harapann
harapan benar..harapan palsu
saya pun tidak pasti,
tapi malam ni saya betul-betul sedih
sepatutnya saya lansung tidak perlu taruh harapann
supaya saya dan org-org yang saya sayang juga tidak perlu kecewa seperti mlm ini
betul-betul menyakitkan
rasa tidak bersemangat,
walau otak dicanang dgn perkataan-perkataan positif
sudut hati tetap menganggap 'keputusan' ini tidak adil..dan benar-benar mendukakan...
tolonglah saya..

2 comments:

Fariza said...

wat up??kenapa ko sedih sangat..don b so sad my fien

purple_butterfly said...

biasala..emosional bila tau tak dapat tukar sekolah le geng :( tapi skang dah ok..Allah tarik satu, Dia bagi yg lebih baik.. :)