Wednesday, January 16, 2008

Batik

Lokasi : Dalam bilik guru
Masa : Semua bersiap2 nak balik....

GPK 1 : Pengumuman, esok semua orang wajib pakai baju batik!!
Puan A : eh, semalam baru je pakai baju batik (15 aribulan) tak basuh pun lagi. Mana sempat!
Puan B : Haah betul. Aku pakai kain batik je boleh?
Puan C : Ehh, kenapa pulak. Baru je kan pakai?
GPK 1 : Arahan GB..korang pakai je.Wajib, Ulang..WAJIB!!ingatttt..baju batik tau bukan kain batik
Saya : Err..kak, saya pakai baju kurung kosong takde corak, pakai kain corak batik ok ke?
Puan A: Ko belasah je,, asalkan batik, Kalau orang tanya ko jawab je 'inikan batik juga'
Saya : Saya ada batik tapi macam tak batik, corak geometri ..leh terima ke?
Puan Z : Tu batik kontemporari..ok ler dari takde


1 comment:

siew said...

sama tapi berbeza entry kita